loading...
۞پرتال تفریحی دزلا (2)۞
newsweek بازدید : 223 چهارشنبه 21 دی 1390 نظرات (0)

 همه چیز درباره حواشی استقلال،خداحافظی فرهاد و..

منصور پورحیدری در این گفتگو حرف​های جالبی در خصوص این روزهای فوتبال ایران، تیم استقلال و همچنین حواشی مربوط به بازیکنان این تیم بویژه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری اظهار کرده است.

اتفاقات پیرامون باشگاه استقلال به سوژه های مختلفی برای رسانه ها مبدل شده است؛ تیمی که با وجود عملکرد خوبش در لیگ و جام حذفی همچنان منتقدانی جدی دارد.

منصور پورحیدری سرپرست استقلالی ها بر این نظر است که مظلومی این روزها تیم نصفه و نیمه ای را در اختیار دارد. سرپرست استقلال در گفت و گویی پیرامون اتفاقات پیرامون تیمش با خبرنگار ورزشی جهان شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

*در ابتدا درباره بازی با سپاهان که به تساوی انجامید صحبت کنید!

-بازی سنگینی بود؛سپاهانی ها در شرایط خوبی بسر می بردند و پس از اردوی اخیرشان در فرم مطلوبی به تهران آمده بودند و در مقابل ما نفرات زیادی را در اختیار نداشتیم و حتی کار به جایی رسیده بود

که آقای مظلومی و دستیارانش نمی دانستند چگونه ترکیب اصلی را انتخاب کنند و بالاجبار از الونگ در پستی که رحمتی و تیموریان در آنجا بازی می کردند استفاده کردیم و یا در هافبک چپ از شیرزاد که پست تخصصی اش آنجا بود استفاده کردیم.

*جالبه که کار استقلال کهکشانی به اینجا رسیده است.

-به نظر من استقلال را چشم زدند!با این حرفها بازهم من معتقدم که در بازی با سپاهان تیم ما مستحق پیروزی بود.

*در مقابل به نظر می رسد که استقلال دارای ساختار دفاعی محکمی شده است.

بله؛ با این نفرات و با وجود ساموئل که از لیگ انگلستان به ما اضافه شده فکر می کنم ساختار دفاعی خوبی داریم.

·ماجرا ی ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان سر و صدا درست کرده است.

· -متاسفانه امروز شنیدم که عده ای گفته اند ما وقتی می بازیم این کار را می کنیم در حالیکه اصلا اینطور نیست و حتی بعد از باخت به صنعت نفت آبادان به بچه ها گفتیم مصاحبه کنند. در این مقطع هم احساس کردیم به دلیل در پیش بودن بازی حساس سه شنبه بهتر است بچه ها تمرکز خود را روی بازی بگذارند.

·*حتی جایی با طعنه عنوان شده بود که لابد این کار درخواست جباری بوده است!

· -متاسفم که این حرفها را مطرح می کنند؛ بنده شخصا این تصمیم را گرفتم و از بچه ها خواستم مصاحبه نکنند.

· *خیلی ها می خواهند دلیل کمتر مصاحبه کردن پرویز مظلومی را بدانند.

-ایشان می گوید حرف خاصی ندارد که دایم مصاحبه کند، ضمن اینکه تیم کامل خود را در اختیار ندارد و استقلال کنونی تیم نصفه و نیمه ای است.


*قبول دارید که با توجه به این مسایل نباید به فرهاد مجیدی رضایتنامه داده می شد؟


-فرهاد اگر در استقلال می ماند کمکی به ما نمی کرد چون از نظر روحی نمی توانست ادامه دهد و باید به دلیل مشکلات شخصی اش از ایران می رفت.

* حداقل نمی شد در این شرایط با جاسم کرار کنار می آمدید؟


-این بازیکن از نظر فنی در اختیار ما نبود و ضمن اینکه در بیشتر زمان ها در خدمت تیم ملی کشورش بود؛ در ضمن جدایی او دلیلی دارد که بنده اجازه ندارم بازگو کنم و شاید خود آقای فتح الله زاده تصمیم بگیرد این موضوع را مطرح کند.

از سوی دیگر در این ماجرا مشکلات مالی استقلال نیز نقش داشت و تیمی که در سه عرصه مهم شرکت دارد و مشکلات مالی اش نیز کم نیست، یک جاهایی باید قید یکسری مسایل را بزند!

*پس شما نقش داشتن برخی بازیکنان در جدایی این بازیکن را منکر می شوید؟

-صددرصد؛ این بازیکن در استقلال آرامش نداشت و حتی جالب است که بگویم بازیکنان از ما خواستند تا او را حفظ کنیم.

* این روزها درباره برخی خریدها ی استقلال نیز حرف و حدیث هایی شنیده می شود؛ مثلا می گویند که الونگ را دلال ها به استقلال تحمیل کرده اند.

-اولا که هر بازیکنی در جهان مدیربرنامه که در ایران می گوییم دلال، دارد؛ مگر «مسی»مدیربرنامه ندارد؟ضمن اینکه ما این بازیکنان با در نظر گرفتن نقاط ضعف خود جذب کرده ایم.

*بعنوان سوال آخر درباره تغییرات اخیر در برنامه لیگ و جام حذفی و همچنین دیدارپلی آف با ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا چه نظری دارید؟

-بازی پلی آف را که به ما تحمیل کردنداما درباره این تغییرات که شما گفتید باید بگویم در نهایت تیم ملی از این برنامه ها لطمه می خورد زیرا بازیکن ملی با باشگاه خود نیز قرارداد دارد و اگر تحت فشار قرار بگیرد در نهایت نمی تواند برای تیم ملی هم عنصر تاثیر گذاری باشد.

من هنوز نمی دانم که چرا باید برای بازی با قطر لیگ 10روز تعطیل شود؟!سرمربی تیم ملی باید به منافع باشگاهها نیز فکر کند و نباید طوری باشد که فقط خودش را در نظر بگیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 183
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 617
  • بازدید ماه : 1,281
  • بازدید سال : 13,551
  • بازدید کلی : 161,604